Tuesday, October 26, 2010

彩虹是谁


1. 是谁被生活压榨了。


我没想到自己会那么脆弱,安稳的生活似乎让我越来越软弱
或许或许我的确需要那致命的一击。
振作吧!彩虹

2.身边的朋友或许并不可信;或许偷偷讨厌着你;或许正说着你的坏话。
我始终相信着,也不想猜测;或许我的心里已有答案。

3. 生病了。

第一次这么强烈希望自己能病久一点
那么我就能不负责任把一切一切都丢在一边。
没错我就是鸵鸟啊!

4. "Don't ever try to explain yourself, because people who trust you don't need that." 
某人这么对我说。

是啊。的确。是的。没错。
我又何必在意。其实大可拍拍屁股走人。
或许或许我这辈子最大的缺点就是责任感太重
我只想说其实我并不潇洒。
干嘛觉得内疚,这也是没办法的事
对吧?就让我不负责任一次吧

5. 彩虹失去了光彩。所以快来替我染色吧!


是时候享受假期了宝贝!

6. 事实证明我还是宝刀未老?
竟然被十八岁的小帅哥搭讪了
可是很抱歉对不起我已经过了那寂寞难耐为赋新词强说愁的年纪了。
但你还是很可爱啦,其实心里在放烟火吧林小伊! xD


7. 话说某人一拖再拖终于听了undang。
原本该在一个星期前去听的,但是前晚开趴酒量不好还很不负责任地狂喝
结果下场就是早上痛苦的宿醉。连我自己都想骂自己活该。

但是但是真的很久没这样狂欢了,我好开心哦。
大概是最近压力太大了吧。我都快变成社交绝缘体了。

8. 还有好多事情没解决,是该放点心思去做了小妞。




努力生活吧!


2 comments:

jann said...

buck up my dear!!!!
everything will be alright!!
as long as u determine to be yourself after all.
nothing can stop us from pursuing happiness.
barriers are just minor roles in our life, yet making us stronger!
be tough my girl.
u can do it, i trust you. :)



xoxo love jann.

E said...

Thank you my dear, really appreciated your concern =)
I'm still trying to get over but I'll be fine!!
and sometimes I do believe that barriers did make me stronger and tougher.
by the way i really miss you girls, my sems break start for almost 2 weeks already but i still havnt got the chance to meet you. but start from next week i'll be free so please date me ya!

Post a Comment